Paul Jeremy: Just breathe

23.3.13

Just breathe

Wiecie co? Odnajduję jakąś dziwną przyjemność w pisaniu, może na tym blogu nie dotykam bardzo głębokich, egzystencjalnych problemów ani nie poruszam mega ważnych politycznych kwestii, jednak staram się przelać w każdą notkę jak najwięcej siebie. Czasem mi to wychodzi, czasem mniej… Ale mam nadzieję, że chociaż w jakimś niewielkich stopniu – przynajmniej dla niektórych – przyjemnie czyta się mojego zagmatwane wypociny!
Zdaję sobie sprawę, że w co drugim poście opisuję pogodę, opowiadam o „tonach prac domowych” i dla niektórych może to wydawać się nużące – ale takie jest moje życie. Dość jednostajne – bez większych ekscesów – lawiruję pomiędzy szkołą a domem – siedzę do późnych godzin nocnych starając się ogarnąć lekcje i pouczyć trochę(w praktyce trzy czwarte tego czasu spędzam na facebook’u i tumblrze), później w szkole czuję się jak zombie(i wyglądam jak zombie), wracam do domu, zasypiam i budzę się wieczorem i znowu nic nie jest gotowe – kolejna noc zarwana i koło się zamyka… 

Dzisiaj prezentuję wam bardzo casualowy look - ostatnio się w takich odnajduję. Postawiłem na różne odcienie niebieskiego - granatowe dresy upolowane na wyprzedaży w Warszawie, moja stara, dobra koszula, nowy plecak i okulary oraz białe adidasy! Voila!

koszula/shirt - H&M
spodnie/pants - ZARA
plecak/backpack - RIVER ISLAND
okulary/sunglasses - RIVER ISLAND
buty/shoes - ADIDAS

pics by Annie

25 komentarzy:

  1. Genialnie, naprawdę genialnie :o
    Uwielbiam Twój styl, wyglądasz w tym naprawdę wspaniale. Świetnie to ze sobą zestawiłeś;)
    Koszula jest genialna ♥♥

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :) ----> http://crystaloddity.blogspot.com/ I może zaczniemy się obserwować? :)
    Daj znać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz jakbys mial białą konturówkę w okół siebie przez promienie słonca - efekt boski! ;d
    A STYLIZACJA TEZ SUPER.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz w takich kompozycjach !

    OdpowiedzUsuń
  4. połączenie spodni dresowych (jak dobrze widzę) i koszuli świetnie się prezentuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. plecak! świetny
    nie tylko Twoje życie jest takie, ja równiez wracam, robię lekcje, uczę się (ew. siedzę na fb) idę spać, wstaję idę do szkoły itd...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny, prosty zestaw. Tylko buty mi się nie podobają, ale jak Ty się w nich dobrze czujesz, to jest ok ;) xd. No i prześwietny plecak.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie się prezentujesz, a plecak jest niesamowity-bardzo chętnie bym go przygarnął:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ile dałeś za spodnie?

    OdpowiedzUsuń
  9. Fakt, może i posty są monotematyczne, jednakże piszesz w taki sposób, że aż chce się czytać, dodatkowo jesteś chyba jedynym bloggerem, którego "znam", a który pisze coś od siebie, a nie ogranicz się do "Mam na sobie spodnie z... i świetną koszulę z...". Co jestem w takiej samej sytuacji jeżeli chodzi o szkołę, także ten... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. osobiście bałbym się połączenia spodni dresowych z koszulą, ale chyba mnie przekonałeś :D ciekawie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  11. Plecak, spodnie, a nawet okulary <3 - świetnie na Tobie to wszystko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię twój styl pisania.;) i zestaw też fajny ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze wiedzieć co porabiają osoby, które tak bosko wyglądają. :)
    elegancko i stylowo! ;3
    ~Paula.

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzie byly robione zdjecia? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tam bardzo lubię Cię czytać, co do monotonnej rzeczywistości - chyba każdy człowiek tak ma :) co jakiś czas dobrze jest samemu sobie urozmaicić dzień.
    To jest właśnie świetne w tym blogu, że nie jest typowym fashion blogiem, tylko takim 'osobistszym', dużo lepiej się to czyta, a sądząc po recenzjach widać, że masz coś do powiedzenia. Dodatkowo piszesz świetnym językiem, więc czytanie to przyjemność :)

    Jeśli masz czas, byłoby mi bardzo miło gdybyś zajrzał też do mnie http://mariaewa.blogspot.com
    Też staram się pisać od siebie

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam do ciebie propozycję. Idź do jakiegoś programu modowego. Nadawałbyś się na jakiegoś modela. x - d . Ogółem masz taką strasznie kamienną twarz na niektórych zdjęciach, spróbuj swoich sił. Może to byłaby odskocznia od nudnej rzeczywistości ?

    ~ Blondynka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, dziękuję, ale chyba za niski trochę jestem, żeby się tym zajmować, tylko 178 centymetrów ;x

      Usuń
    2. Tylko ? W porównaniu z niektórymi chłopakami to jesteś nawet za wysoki : )
      Ps Naprawdę szybko zdobyłeś moją sympatię ( co nie jest łatwe ) i będę często wpadać na bloga.^^

      ~ Blondynka.

      Usuń
    3. urosniesz,masz dopiero 16 lat... :)

      Usuń